; 2 0 1 2 !!

Mitt första inlägg detta året då.. ;) Jag tänkte jag skulle berätta lite om mitt nyårs firande!
Jag blev bjuden på lyxig och god mat av min underbara pojkvän! först förrätt som bestod av
baconlindad grön sparris, sen varmrätten som var lövbiff med kroketter och bearniesås, och
efterrätten var brylepudding med riven choklad och apelsin! hur gott som helst kan jag lova..
Sen blev det vidare på fest hos Viktor, och vid tolvslaget ner till trollsjön och kolla på raketerna.
sen vidare på efterfest hos någon David (?).

Det som betydde mest för mig va att jag fick fira nyår med min pojkvän
och min allra bästa vän sen många år tillbaka. ni är det bästa jag vet! ♥


Nyårskyss ♥

(hittar inte mobilsladden så kan inte lägga in dom andra bilderna...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0