; igår och idag!

Igår blev det "tågluff" med steffy, måste ju använda mitt sommarkort rejält nu hehe.
vi började med att åka till lund & käka kinamat, sen tog vi tåget vidare till Landskrona
och badade/solade vid borstahusen, jag tog mitt första dopp i havet denna sommaren!
men där slutade inte dagen.. efter ett dopp och lite solande (bränd näsa för min del..)
så tog vi tåget till Malmö och bussen till Entre för lite shopping
Jag fick med mig hem
ett linne, en bh och en klänning till lördag, sen blev det även mat på burger king! hehe.

och idag har jag spenderat denna soliga dagen på Lomma Beach med mina brudar,
Ando, Besmira och Abetare. hur skönt och trevligt som helst det med! :)

bjuder på 3 bilder från igår och 2 från idag.


syns ganska tydligt vad jag tyckte om vattnet... haha. brrr!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0