; Julfrågor.



Hur och med vilka ska du fira jul i år?
Jag firar julafton hemma med familjen och morfar

Vad önskar du dig i julklapp? Presentkort står högst upp på listan & ett nytt skrivbord.

Vilken scen är bäst ur Kalles Jul klockan 15 på julafton? Helt klart när Kalle åker på semester med husvagnen!

Brukar dina julaftnar leva upp till dina förväntningar? Ja, har alltid haft mysiga julaftonar.

Har du firat jul utomlands någongång? Nej, men hade säkert varit kul det med!

Vilket jullåt är den bästa? Julen är här och last christmas

Vilken julfilm är den bästa? Jag älskar Grinchen, tycker han är så jävla söt! :)

Har du varit Lucia någongång? Ja, när jag gick i 6:an blev jag Lucia.


Pepparkakor - Lussebullar
Ischoklad - Knäck
Prinskorv - Köttbullar
Julkorv - Julskinka
Sill - Lax : inget av det..
Revbensspjäll - Janssons frestelse
Ris a la malta - Risgrynsgröt
Glögg - Julmust
Ge - Få
Hemma - Borta
Utomlands - Sverige
Mysteriet på Greveholm - Dieselråttor och sjömansmöss
Chokladkalender - Paketkalender
Plastgran - Äkta
Arne Weise - Ernst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0