; Frågor & Svar :)

Hur bor du: i en lägenhet med min mamma & låtsas pappa.
Brukar du komma i tid: ja oftast iallafall :)
Hur lång är du: 164 cm, it sucks!


Kan du laga mat:
 aa men inte alltid det blir bra
Hade du en bra kväll igår: nej. mådde skit igår..
Har du någon fobi: getingar & spindlar är väl det värsta.


Din favoritdryck på morgonen:
Juice eller mjölk.
Var fick du dina senaste pengar ifrån: av mamma
Har du sovit i din egen säng inatt: japp det har jag

Vad hade du sönder senast:
min älskade rosa väska :(
Vem snackade du med senast: snackade med Steffy i tele
Alkoholhaltig favoritdricka: Smirnoff Ice ♥



Saknar du någon just nu: min sjuka pojkvän faktiskt!
Vad ska man göra för att få dig irriterad: jadu, är ganska lätt irriterad.
Vilken låt lyssnade du senast på: Women Lie, Men Lie

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? yes
Attraheras du av män med skägg? usch.. BIG NO!
Vad åt du till middag senast? korvstroganoff & ris :)



Har du pengar på mobilen: nej bara gratis sms.
Vilken svordom använder du mest?: fan och käften.. oops.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Både och


Äger du några popband t-shirts?
HAHA nej det gör jag inte.
Pratar du några andra språk? Engelska
När flög du senast? när jag skulle till & hem från kreta i juni.



Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? du klarar detta!
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? hade velat men skulle aldrig våga.
Tycker du om att krama folk? ja det är helt underbart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0