; Stockholm ♥

hejsan! jag har haft två riktigt bra dagar i vackra stockholm med mamma, vi bodde på
ett jätte fint hotell med världens godaste frukost. mums! vi åt middag på tacobar båda
dagarna och shoppat har jag gjort en hel del faktiskt :) nööjd! jag älskar dig mamma

här kommer bilder från stockholm och det jag handlat.


Stockholm


jag i stan


Norrström


finaste mamma


vaktombyte i högvakten på kungliga slottet :)


jag utanför vårt hotell


Gamla Stan




jag framför kungliga slottet


Mamma



Shopping


Kofta - H&M


Tjocktröja - Cubus


kortärmad - Cubus


korttröja - H&M


"kofta" - Gina Tricot


lacktights - Gina Tricot


Mössa, Vantar, Örhänge, Sminkborttagning, Pennskrin - H&M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0