; lista.

har typ inget att blogga om så bjuder på en gammal bild och en rolig lista.




Tjejlistan
1. har du ett par rosa string? ja tror de
2. vem var den senaste personen du pussade? marcus.
3. vad har du för bh-storlek? 75 B
4. trivs du med det? nej..
5. Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? - typ 40-50
6. Gillar du nån nu? - ja lite
7. Vad gjorde du inatt? - haha lekte i snön
8. Och i förrgår natt? - sov som fan!
9. Vad gör du innan du ska sova? - borstar tänderna och smörjer in mig med mjuksalva.
10. Kan du prata med din mamma om allt? - ja det kan jag, kärlek till henne !
11. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? - ja.
12. Har du varit gravid? - nejnej
13. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? - om jag hade haft nån så ja det tror jag.
14. Choklad eller glass? - choklad ofc !
15. Push-up eller T-shirtbh? push-up
16. String eller hipsters? - string
17. klackskor eller gymnastikskor? - båda
18. Kjol/klänning eller jeans? - leggings helst.

Tio saker om ditt liv
1. Har du nånsin varit kär? - Ja det har jag.
2. Tror du på kärlek? -
3. Har du gjort något du verkligen ångrar? - ja
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - ohja
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - think so
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - hm.. nej tror inte de.
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom/henne? - nej inte vad jag minns
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - ja har blivit det nu..
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? - ingen aning?
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - nja


Tio Har du nånsin
1. Har du nånsin blivit upptäckt när du smitit ut? - haha ne
2. Har du nånsin velat ta livet av dig? - jaa..
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? - om jag har.
4. Har du hoppat bungy jump? - nej höjdrädd till max !
5. Har du nånsin varit med i en olycka? - ja
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? - nej usch..
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - nån gång har jag säkert.
8. Har du nånsin gått på bio ensam? - haha nej
9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? - ohja.
 10. Har du nånsin tyckt att världen suger? - ja.

Tio Känslor
1. Saknar du någon just nu? - ja en del faktiskt.
2. Är du glad?- ganska.
3. Är du fundersam? - är jag typ alltid!
4. Är du uttråkad? - ah det kan man ju säga :(
5. Är du tysk? - nej.
6. Är dina föräldrar fortfarande gifta? - nej det e dom inte.
7. Gillar du någon just nu? - liite sa jag väl innan.

Om dig
1. Hur mycket är klockan just nu? - 19:11
2. Namn? - Angelica
3. Vart bor du? - Eslöv
4 Hur många barn vill du ha? - 2 eller 3.
5. Vill du gifta dig? Ja kanske det.
6. Rullar du spaghettin eller skär du den? - skär.
7. Har du ätit sushi? - nej jag hatar all fisk.
'8. Favoritglass? - pääron!
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - 3.


Skulle
1. Skulle du vilja vara längre? - ja tack!
2. Skulle du vilja väga mer? - nej :)
3. Skulle du vilja ha sex nu? - haha nej
4. Skulle du vilja dricka dig full nu? - kanske de..


Kan
1. Kan du röra på öronen? - haha nej
2. Kan du slicka dig på näsan? - nej.
3. Kan du kolla i kors med ögonen? -  ja faktiskt
4. Kan dina föräldrar lita på dig? - ibland.
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - ja
6. Kan du va på en fest utan att dricka? - ja det kan jag!
7. Kan dina vänner lita på dig? - ja till hundra <3
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? - har redan
9. Kan du suga? - vad fan e detta för fråga då? xD
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? - jadå.

Har
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - ja, det har väl alla?
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - ja, mamma har :)
3. Har du syskon? - ja en stora syster.
4. Har du ljugit på någon fråga ? - nejdå.
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? - ja det har dom ;p
7. Har du pussat någon som är fyra år äldre? ja.
10. Har du haft sex med någon som är fyra år äldre? - ja.
11. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? - ja det med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0