; hemma!

nu är jag hemma efter en lång bilresa och en väldigt snabb shoppingtur på gekås.. :)

min helg i karlstad kanske jag ska berätta lite om? lets go, i fredags när vi kom fram
till karlstad så chekade vi direkt in på "hotell drott" där vi sen skulle spendera natten!
åt en jätte god kvällsbuffe på hotellet, sen fick vi skjuts av Veronica till löfbergsarena
för att kolla på idolerna :) Jay och Minnah är mina absoluta favoriter, helt otroliga ju !!
  
på lördagen firade vi min syster som fyllt 20.. sen fram emot kvällen kom carro & mallan
och hämtade mig så blev det några rundor i snöiga Karlstad med dom underbaringarna


Kommentarer
Postat av: carro

<3

2010-11-22 @ 01:18:13
URL: http://claarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0