; piercat tungan :)

Hej :)

igår var jag i arvika och träffade carro. vi åkte först runt i stan en stund och då
piercade jag min tunga, sen träffade vi Jeanette och Linda och gick på tjejkväll i
Arvika. det var nersatt pris på smink grejer och tjej kläder i vissa affärer och dom
hade öppet till 9. sen var det några killar som gick modevisning på torget också ;)

och just nu sitter jag i nån sorts aula på Veronicas skola, dom har föreläsning..
(Hon går sjuksköterska utbildning här i karlstad). när hennes föreläsning är slut 
ska vi åka in till stan och kanske till bergvik en stund och shoppa lite nytt ;D 



såhär såg det ut igår när jag precis gjort det.
 och idag så är den typ dubbelt så svullen..
varken mat eller godis kan jag äta ;(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0