; feelings.

Gör allt du kan för att inte få känslor för honom samtidigt som du, inför honom, låtsas att du gör det. Se hur han reagerar, är det positivt, satsa. Fall fritt bara när du vet att du kan lita på honom. Sen lever ni lyckliga i alla era dar...


Åh vad jag ALLTID försöker göra det. Misslyckas alltid. Grejen är så här. När jag är med någon och allt känns rätt, så är min erfarenhet att det känns rätt för den personen också. En bra dejt som känns enda in i magen, den dejten känns oftast likadan för båda, en dålig dejt likaså. Så jag tänker så här: Om jag låtsas att jag gillar någon, låtsas att tycka om mer än vad jag egentligen gör, då låtsas han antagligen också.

Jag tror inte att det är så att tjejer lättare får känslor för killar än vad killar får för tjejer, jag tror bara att tjejer är mer villiga att ge en relation tid för att se om den kan utvecklas någon vart, medan killar redan i början (om de inte känns rätt) inte försöker anstränga sig för att det ska göra det heller. De är ok med att bara låta saker vara. Men vi tjejer inte är ok med det, inte för att vi alla fall är dökära i personen, utan för att vi är rädda för att bli det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0