; SNABBA FRÅGOR OM MIG!

Bästa veckodagen: Lördag!
Humör: över trött.
Favoritgodis: choklad
Är det nåt du absolut inte äter: Fisk
Kläder just nu: Mjukisbyxor och linne
Musik just nu: Pachanga - Loco
Favoritsaft : Jordgubb
Dagens längtan: Tills jag ska duscha
Hur många kuddar sover du med:
5 stycken.
Spelar du nåt instrument: nej
Dagens frisyr: Platt och tuperat
Kommer du ihåg din första kärlek: i will never forget..
Har du några homosexuella vänner: Nej
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Absolut
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej
Bio eller promenad: Bio sen promenad :)
Snarkar du? ibland, mest när jag är förkyld
Rädd för insekter? Ja!
Det här är jag bra på: inte ta åt mig av saker.
Vad vill du jobba som? Barnskötare
Chips eller godis? Godis
Skriver du dagbok? Bara i min blogg. hehe
Har du tatuerat eller piercat dig? yes. har piercing i navlen, läppen och tungan :)
Hur många syskon har du? 1 syster.
Är du rädd för blod? Nej det är jag inte
Anser du att du är stark? Jag är en väldigt stark person
Röker du? Ibland men inte regelbundet
Snusar du? Nej
Använder du knark? Nej
Kaffe eller te? Te
London eller Paris: London tror jag
Favoritfärg: Rosa och Svart
Född: Lund, Skåne
Nationalitet: Hel Svensk faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0