; påväg hem till skåne.

Hej :)
sitter på tåget hem från karlstad just nu med ett illrött öga som rinner heela
tiden, antar att det är ögoninflammation eller något sånt. ah, men är iallafall
hemma om 1 timme ungefär. det ska faktiskt bli skönt att komma hem nu :)

jag måste berätta en sjuukt pinsam grej som hände mig här på tåget innan,
jag skulle gå på toa så var där inte ledigt så jag ställde mig utanför och vänta
och får ögonkontakt med en över fin kille och precis då så bytar tåget spår och
gungar till och jag flyger bakåt och landar i en hög med resväskor. haha, jag föll
nog för den där killen ;) men kan lova att jag aldrig har skämts så mycket innan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0